Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Internetového obchodu www.glowfox.eu

I. Úvodní ustanovení a Vymezení pojmů

1.1. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále také „VOP“) se řídí právní vztahy mezi společností

Obchodní jméno: Kuku Nest s.r.o.
Sídlo: Kroftova 392/8, 150 00 Praha 5, Česká republika
Zapsaná u Městského soudu v Praze, spisová značka C 426589
IČO: 23406950
DIČ: CZ23406950

Prodávající je plátcem DPH /Daně z přidané hodnoty/.

(dále také „Prodávající“) a každou osobou, která je Kupujícím zboží nebo služeb nabízených Prodávajícím na Webovém sídle Prodávajícího, a která vystupuje v pozici spotřebitele ve smyslu příslušných právních předpisů České republiky, zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, vše v platném znění.

1.1.1. E-mailový a telefonický kontakt na Prodávajícího:

E-mail: kontakt@glowfox.eu

Tel. č.: +420 602 531 216

1.1.2. Adresa k zasílání písemností, reklamací, odstoupení od smlouvy apod. je:

kontakt@glowfox.eu nebo Kuku Nest s.r.o., Kroftova 392/8, 150 00 Praha 5, Česká republika

1.2. Těmito VOP se upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou spotřebiteli, a Prodávajícím.

1.3. Pojem „Internetový obchod“ je totožný s pojmem „Elektronický obchod“ a s pojmem „Webové sídlo“.

1.4. Kupujícím je každá osoba (fyzická nebo právnická), která odeslala objednávku prostřednictvím Webového sídla Prodávajícího, případně jinými prostředky dálkové komunikace.

1.5. Spotřebitelem je Kupující, který je fyzickou osobou a který při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím Webového sídla Prodávajícího nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti.

1.6. Na smluvní vztahy s Kupujícími, kteří jsou podnikateli, se použijí příslušná ustanovení občanského zákoníku a souvisejících právních předpisů.

1.7. Smlouvou uzavřenou na dálku se pro účely těchto VOP rozumí smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem uzavřená výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti stran, zejména využitím Webového sídla.

1.8. Pojem „Kupní smlouva“ zahrnuje kupní smlouvu na produkty a smlouvu o dodání služby ve smyslu těchto VOP.

1.9. Produkty (dále i „Věci“ nebo „Výrobky“) jsou zboží nebo služby určené k prodeji a zveřejněné na Webovém sídle Prodávajícího.

1.10. Prodávající je současně provozovatelem elektronického systému, prostřednictvím kterého provozuje webové sídlo na doméně s názvem www.glowfox.cz

1.11. Příslušným orgánem dozoru v oblasti ochrany spotřebitele je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
web: www.coi.cz
e-mail pro ADR: adr@coi.cz
Platforma pro řešení sporů on-line (ODR): https://ec.europa.eu/odr

1.12. Stížnosti nebo podněty může Kupující adresovat rovněž přímo Prodávajícímu na adresu uvedenou v bodě 1.1.2. Prodávající doporučuje pro rychlejší vyřízení zasílat stížnosti a podněty na e-mailovou adresu Prodávajícího: kontakt@glowfox.eu. Jakákoli stížnost nebo podnět bude Prodávajícím posouzena a vyřízena do 10 pracovních dnů od jejího přijetí. O vyřízení bude Kupující informován stejnou formou, jakou stížnost či podnět doručil.

1.13. Prodávající informuje spotřebitele, že neexistují žádné zvláštní kodexy chování, ke kterým by se Prodávající zavázal, a které by se vztahovaly k jeho činnosti nad rámec zákonných povinností.

II. Objednávka produktu – uzavření kupní smlouvy

2.1. Návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany Kupujícího je odeslání objednávky produktů Kupujícím, zejména prostřednictvím Webového sídla Prodávajícího, případně dalšími prostředky dálkové komunikace.

2.2. K uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím dochází okamžikem doručení potvrzení o přijetí objednávky Kupujícímu (na e-mail, který si Kupující zvolil v procesu objednávky).

2.3. Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou a zaniká zejména splněním všech závazků Prodávajícího a Kupujícího.

2.3.1. Kupní smlouva může zaniknout i v jiných případech vymezených právním řádem České republiky, zejména dohodou stran, odstoupením spotřebitele či v obdobných případech.

2.4. Prodávající informuje Kupujícího, že objednání produktů je spojeno s povinností platby, a to formou, kterou si Kupující zvolí.

III. Kupní cena a platební podmínky

3.1. Cena zboží a služeb objednávaných prostřednictvím Webového sídla Prodávajícího (dále jen „kupní cena“) je uvedena samostatně u každého produktu a je platná v okamžiku vytvoření objednávky Kupujícím.

3.2. Základním platidlem je měna CZK.

3.3. Kupní cena zboží nebo služeb uvedených na Webovém sídle Prodávajícího je celková cena včetně všech daní; je zřetelně uvedena u produktu.

3.3.1. V kupní ceně nejsou zahrnuty dopravní náklady ani jiné náklady související s dodáním produktů.

IV. Způsoby platby

4.1. Za zboží a služby na Webovém sídle Prodávajícího můžete platit těmito způsoby:

4.1.1. Platba dobírkou – cena 25 Kč

4.1.2. Platba on-line prostřednictvím platební brány – cena 0 Kč

V. Dodání produktů

5.1. Pokud si Kupující zvolil platbu dobírkou, je Prodávající povinen splnit objednávku a dodat produkty nejpozději do 21 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy dle bodu 2.2. těchto VOP.

5.1.1. Pokud si Kupující zvolil jinou formu platby než dobírku, je Prodávající povinen splnit objednávku a dodat produkty nejpozději do 21 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy dle bodu 2.2. těchto VOP a zaplacení celkové ceny objednávky Prodávajícímu. Byly-li splněny obě podmínky (uzavření smlouvy a úhrada ceny), je Prodávající povinen dodat produkty nejpozději do 21 dnů ode dne splnění obou podmínek.

Obvyklá lhůta expedice produktů je 1 pracovní den ode dne uzavření kupní smlouvy nebo 1 pracovní den ode dne zaplacení celkové ceny objednávky Prodávajícímu.

5.2. Místem dodání objednaného produktu je adresa uvedená Kupujícím v objednávce.

5.3. Dodání produktu Prodávající uskuteční vlastními prostředky k rukám Kupujícího (nebo jím zmocněné osoby), nebo prostřednictvím třetích osob (přepravních a zásilkových společností).

5.4. Dodání produktu je uskutečněno jeho převzetím Kupujícím (nebo jím zmocněnou osobou).

5.5. Prodávající může zaslat zboží, které je okamžitě dostupné, a zbývající část objednávky doručit dodatečně ve lhůtě podle těchto VOP, pouze pokud tím Kupujícímu nevzniknou žádné dodatečné náklady a Kupující s tím souhlasí.

5.6. Prodávající je povinen dodat produkty v objednaném množství a kvalitě spolu s daňovými doklady a dalšími dokumenty, pokud existují a jsou pro dané produkty či služby typické.

VI. Převzetí produktu

6.1. Nebezpečí poškození produktu a odpovědnost za škodu přechází na Kupujícího až jeho řádným převzetím, bez ohledu na to, zda Kupující převezme produkt osobně nebo prostřednictvím pověřené třetí osoby. Prodávající doporučuje při převzetí zkontrolovat zásilku.

6.2. Vlastnické právo k produktům přechází na Kupujícího převzetím produktů na místě dodání určeném Kupujícím.

6.2.1. Kupující má mimo jiné právo nepřevzít dodaný produkt, zejména pokud je dodána věc v rozporu se smlouvou, v poškozeném obalu nebo bez příslušných dokladů.

6.2.2. Dojde-li k dodání dle bodu 6.2.1, má Kupující právo, aby mu Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu dodal věc v souladu se smlouvou, a to výměnou produktu/produktů nebo jejich opravou. Není-li takový postup možný, má Kupující právo požadovat slevu z kupní ceny nebo od smlouvy odstoupit.

6.3. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení ceny objednávky.

VII. Přepravné – způsoby dopravy produktů a cena

7.1. Způsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktů:

7.1.1. Formy dopravy:

7.1.1.1. Výdejní místo Packeta (Zásilkovna)

7.1.1.2. Kurýrní služba Packeta

7.1.1.3. Osobní odběr (pokud je k dispozici)

7.1.2. Ceny za dopravu:

Pro detaily o cenách přepravy - https://glowfox.cz/pages/doruceni

VIII. Odstoupení Kupujícího od kupní smlouvy bez uvedení důvodu

8.1. Poskytl-li Prodávající řádně a včas informace o právu odstoupit od smlouvy podle občanského zákoníku, je spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne:

a) převzetí zboží podle bodu 8.1.1. těchto VOP v případě smluv, jejichž předmětem je prodej zboží,

b) uzavření smlouvy o poskytnutí služby, nebo

c) uzavření smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči.

8.1.1. Zboží se považuje za převzaté okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (s výjimkou dopravce) převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se

a) zboží objednané v jedné objednávce dodává odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,

b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,

c) zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.

8.1.2. Pokud Prodávající poskytl informace o právu odstoupit až dodatečně, prodlužuje se lhůta pro odstoupení nejdéle o 12 měsíců; poskytne-li je v této době, běží nová lhůta 14 dnů od jejich doplnění.

8.1.3. Neposkytl-li Prodávající informace ani v dodatečné lhůtě, uplyne lhůta pro odstoupení po 12 měsících a 14 dnech ode dne, kdy by jinak začala běžet.

8.1.4. Spotřebitel může odstoupit i před zahájením běhu lhůty.

8.2. Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení zaslat zboží zpět nebo jej předat Prodávajícímu či osobě jím pověřené. Lhůta je zachována, pokud bylo zboží nejpozději poslední den lhůty předáno k přepravě.

8.3. Spotřebitel je povinen oznámení o odstoupení doručit Prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty, a to na adresu: Kuku Nest s.r.o., Kroftova 392/8, 150 00 Praha 5, Česká republika, případně e-mailem na kontakt@glowfox.eu. Toto právo může spotřebitel uplatnit i v kterékoliv provozovně Prodávajícího (pokud je provozována).

8.4. Spotřebitel může odstoupení uplatnit v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči; byla-li smlouva uzavřena ústně, stačí jakékoliv jednoznačné prohlášení spotřebitele vyjadřující vůli odstoupit („oznámení o odstoupení“).

8.4.1. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zrušuje se od počátku i každá doplňková smlouva související s touto smlouvou. Po spotřebiteli nelze požadovat žádné náklady či jiné platby v souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy kromě případů stanovených zákonem.

8.5. Odstoupením od smlouvy jsou si strany povinny vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží vzniklé v důsledku nakládání se zbožím nad rámec nutný k seznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.

8.7. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy uzavřené na dálku, nese náklady na vrácení zboží Prodávajícímu; v případě, že zboží pro svou povahu nelze vrátit poštou, nese náklady na vrácení spotřebitel, pokud Prodávající nesouhlasil, že je ponese sám.

8.8. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení, vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na dopravu (do výše nejlevnějšího nabízeného způsobu). Prodávající není povinen vrátit platby dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že je odeslal, ledaže Prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne sám.

8.9. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Doporučujeme zasílat zásilky doporučeně bez dobírky.

8.10. Při odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží, pokud se Prodávající nezavázal je nést sám.

8.11. Uplatnění práva na odstoupení nesmí mít za následek vznik dalších nákladů či povinností pro spotřebitele, než stanoví zákon.

8.12. Právo na odstoupení se podle § 1837 občanského zákoníku nevztahuje zejména na:

a) poskytování služby, pokud byla s výslovným souhlasem spotřebitele zcela poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení a spotřebitel byl poučen o ztrátě práva na odstoupení,

b) dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli Prodávajícího,

c) dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

d) dodávku zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo s krátkou dobou spotřeby,

e) dodávku zboží v uzavřeném obalu, které nelze z hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal po dodání porušen,

f) dodávku zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,

g) dodávku alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření smlouvy, s dodáním nejdříve po 30 dnech a jejichž cena závisí na výchylkách trhu nezávislých na vůli Prodávajícího,

h) provedení naléhavých oprav nebo údržby výslovně požadovaných spotřebitelem,

i) dodávku audio či video nahrávky nebo počítačového programu v uzavřeném obalu, pokud spotřebitel porušil jeho obal,

j) dodávku novin, periodik nebo časopisů (mimo předplatné),

k) ubytování, dopravu zboží, nájem automobilů, stravování nebo využití volného času, pokud má být plnění poskytnuto v určeném termínu,

l) dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení a spotřebitel byl poučen o ztrátě práva na odstoupení.

8.13. V případě odstoupení je Prodávající povinen vrátit peněžní prostředky stejnou formou, jakou je od spotřebitele obdržel, ledaže se spotřebitel dohodne na jiné formě.

8.14. U smlouvy o prodeji zboží není Prodávající povinen vrátit platby dříve, než mu bude zboží doručeno nebo než spotřebitel prokáže, že zboží odeslal, ledaže Prodávající navrhne vlastní vyzvednutí.

8.15. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy o poskytování služeb a udělil-li výslovný souhlas se zahájením poskytování před uplynutím lhůty, uhradí Prodávajícímu poměrnou část ceny za skutečně poskytnuté plnění do doručení oznámení o odstoupení.

IX. Alternativní (mimosoudní) řešení sporů

9.1. Není-li spotřebitel spokojen se způsobem, jakým Prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo má za to, že Prodávající porušil jeho práva, může se obrátit na Prodávajícího se žádostí o nápravu. Nevyhoví-li Prodávající žádosti, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu u České obchodní inspekce (Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz) podle § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

9.2. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line (ODR) dostupnou na adrese https://ec.europa.eu/odr.

9.3. Mimosoudní řešení sporu se týká pouze sporů mezi Prodávajícím a spotřebitelem ze spotřebitelských smluv. Řízení je bezplatné; náklady spojené s řízením si strany nesou samy.

X. Závěrečná ustanovení

10.1. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto VOP. Povinnost písemného oznámení změny je splněna jejich umístěním na Webovém sídle Prodávajícího. V případě změny VOP se vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím řídí zněním účinným v době uzavření smlouvy, a to až do jejího zániku.

10.2. Na smluvní vztahy s fyzickými osobami – spotřebiteli se vztahují kromě obecné úpravy občanského zákoníku i zvláštní předpisy, zejména zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

10.3. Tyto VOP tvoří nedílnou součást Reklamačního řádu a Zásad zpracování osobních údajů tohoto Webového sídla. Uvedené dokumenty jsou zveřejněny na doméně Webového sídla Prodávajícího.

10.4. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním na Webovém sídle Prodávajícího.